Pinterest

Explore Volleyball, Volleyball Sayings, and more!

I saw this and... most girls can't do all that they act like in comes natural and even though I'm flexible I had to work for it so... don't act like a lot can do all that cause it is FALSE

Funny Pictures Of The Day – 81 Pics.the funny thing is, im like the first three girls :P

Weird things we all do.. - funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes - #lol #humor #funny

Weird things we all do. - funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes - funny animals @ humor ok not the shots one but.

Have tried all of these

10 Things That You Have Maybe Done In Your Life. I've done em all & not necessarily as a kid haha

My mom is always pulling this crap…

My mom is always pulling this crap…

My mom is always pulling this // funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes - I hate how it's true

HAAAAHHAHA! No, seriously, I make This face!! This is my goofy mood face.

I seriously can't stop laughing at this kids face. What is says isn't that funny, but his face is making me cry I am laughing so hard!

LOL SO TRUE POSTS - Funniest relatable posts on Tumblr.

Reminds me of that one time we had a fire in high school.except it was the principal panicking, not the students. <<<Yeah that sounds like my school.

It's a challenge!!

Oh my before I looked at the very bottom I kept going back up and was like you put toast in the toaster! And then I looked at the bottom and couldn't stop laughing <<< lol I thought toast at first, but then realized bread

This has nothing to do with THG, but I still knew it was Jen (with Josh in the background) at the THG premier in LA. #fangirlproblems

Oh my God yesss! gif funny gifs funny gif jennifer lawrence hunger games teen quotes relatable so relatable

every time. Yup exactly how I feel about my newest ID!

When you see your photo on your ID card or drivers license hah

gif LOL funny gif lol so true lol thats me lolsotrue lolthatsme

When someone catches me doing something embarrassing illustrated by Captain Jack Sparrow

tumblrrr!!!

(gif) I was trying to do that face but I was laughing so I started spitting on my phone and making fart nosises