Explore Clean Funnies, Random Pictures, and more!

lolpics #cfp #cleanfunnypics #funnypics #lolpics

And people willingly swim in the ocean. Knowing these fucking things exist.

THE FIRST ONE I READ AS BE GREEN AN I WAS SO CUNFUZZLED NOW I HAVE AN OOOOOOHHH MOMENT AND THEN I LOVE THE LINCON ONE MWEHEEHEE MY FAVE

We have rounded up some funny puns by internet geeks that might have you rolling. is my fave!

BRO IDK YOU BUT EVERY SINGLE ONE OF THESE WAS THE FUNNIEST THING IVE EVER READ BE MY BFF

A collection of Kevin Farzad tweets

Kevin farzad ladies and gents. "I never want to think twice about adding guacamole"

The gingerbread man

Me: Holy shit. That is exact thing I do with gingerbread men and houses. Gingerbread is nasty, but it sure is fun to play with!

Guys' desk is delayed. His offer is excepted. #SaveAPony

Here's what happens when you mess with customer service. Lol I want to encounter awesome customer service like that.

the name of the folder tho "tuff n tiny" same

What does your prof have on their thumb drive? Haha, "Blackmail material on professors in neuroscience.

Some hospital admin had a sense of humor....

A doctor with a sense of humor…

Pinterest
Search